ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:26 | مه05 تهران

ولی تیموری معاون گردشگری سازمان فرهنگی ایران منصوب شد

تاریخ: 20:29, 12-10-2018.


تهران. 12 اکتبر 2018 میلادی برابر با 20 مهرماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
ولی تیموری معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری به سمت معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران منصوب شد.
علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درحکم انتصاب تیموری برشاخصه های مهمی سمت معاون گردشگری و وظایف او تاکید کرده است.  
معرفی معاون گردشگری ایران ازاین نظر دارای اهمیت است که پس از انتصاب محمد محب خدایی در 31 مرداد 1396 وضعیت اداره حوزه گردشگری با انتقادهای فراوانی روبرو بود که بالاخره مونسان ناگزیر خدایی را از سمت معاون گردشگری برکنارکرد، اما همچنان این معاونت در ماه های اخیر با سرپرست اداره می شد که این امر، مشکلی به مشکلات فزاینده معاونت گردشگری افزوده بود.
ولی تیموری از سال 1380 در بدنه معاونت گردشگری به عنوان کارشناس و مدیرکل حضور داشته و جدی ترین گزینه بعد از کنار گذاشته شدن محمد محب خدایی معاون سابق گردشگری بود.
انتظار می رود که تیموری با برنامه ریزی دقیق و ساماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحبنظران و تعامل با سایر حوزه ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت های سازمان اهتمام شایسته انجام دهد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: