ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

1:04 | سپتامبر30 تهران

اجرای مشاوره ژنتیک در ایران

تاریخ: 04:52, 24-03-2016.

تهران. پنج شنبه، 24 مارس  2016 میلادی برابر با 4 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، طرح مشاوره‎ ژنتیک پیش از ازدواج در مراکز بخش خصوصی زیر نظر سازمان بهزیستی ایران اجرا می‏ شود.
بنا بر این گزارش، رئیس سازمان بهزیستی ایران در حاشیه بازدید از مرکز خیریه نگهداری کودکان شهید "شهرتاش" نوشهر، با اشاره به اجرای طرح جدید این سازمان موسوم به "خیر اجتماعی" در سراسر کشور ایران  گفت: سازمان بهزیستی سه رویکرد اصلی را در سال 95 دنبال خواهد کرد که یکی از مهمترین این برنامه‎ها، پیشگیری از بروز آسیب‎های اجتماعی و جسمی با گسترش مراکز ژنتیک، مشاوره‎های قبل از ازدواج با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است .
انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را برای  گسترش و راه‎اندازی مراکز کاهش آسیب‎های اجتماعی به کار خواهد بست، گفت: ارتقا و استاندارد کردن خدمات این مراکز از جمله برنامه‏ های سال 95 سازمان بهزیستی است .
وی بهره‎گیری از ظرفیت‎های جامعه و مشارکت دادن مردم در عرصه‎های خدمت شامل اعتمادسازی و جذب مشارکت مردمی در بهزیستی را از راهکارهای این سازمان در قالب خدمات حمایتی، مددکاری، تخصصی و توان‎بخشی اعلام کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: