ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:01 | سپتامبر30 تهران

کاخ سفيد يادداشتی را درباره مقابله با فعاليت های بی ثبات کننده ايران منتشر کرد

تاریخ: 03:09, 26-08-2015.

تهران. چهارشنبه، 26 اگوست 2015 میلادی برابر با 4 شهریور 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، پایگاه اینترنتی کاخ سفید یادداشتی درباره موضوع مقابله با فعالیت های به اصطلاح بی ثبات کننده ایران در منطقه منتشر کرد.
بنا بر این گزارش، پایگاه اینترنتی کاخ سفید یاداشتی را به قلم کالین کال درباره برنامه جامع اقدام مشترک با ایران و چگونگی مقابله با فعالیت های موسوم به فعالیت های بی ثبات کننده ایران، منتشر کرده است.
دراین یادداشت آمده: چگونه آمریکا و متحدانش با فعالیت های بی ثبات کننده ایران مقابله خواهند کرد؟
در اینجا توضیح داه می شود که ما چگونه به همپیمانان خود در خاورمیانه کمک می کنیم تا با اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه مقابله و در برابر آن اقدام متقابل بکنند. در کل مذاکرات ما با ایران، ما دیدگاه کاملاً روشنی درباره وضعیت ایران به عنوان بیشترین حامی تروریسم دولتی در دنیا داشتیم و مصمم بودیم که اجازه ندهیم تا رژیم ایران از مخمصه رها شود. در واقع ایران در زمینه حمایت از فعالیت های تروریستی گرفته تا نقض حقوق بشر، همچنان به دنبال فعالیت های بی ثبات کننده در منطقه خاورمیانه ای است که آمریکا و همپیمانانش همچنان آن را زیر نظر دارند و به آن می پردازند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: