ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:57 | سپتامبر27 تهران

دیدار قائم مقام وزیر خارجه ایران با معاون وزیر خارجه سنگاپور

تاریخ: 06:06, 27-04-2015.

تهران. دوشنبه، 27 آوریل 2015 میلادی برابر با  7 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در دیدار امروز معاون وزیر خارجه سنگاپور با قائم مقام وزیر امورخارجه ایران ، مرتضی سرمدی با ابراز خشنودی از سفر معاون وزیر امورخارجه سنگاپور به جمهوری اسلامی ایران سیر روابط دوجانبه را مثبت خواند.
بنابراین گزارش، قائم مقام وزیر امورخارجه ایران افزود: انتظار می رود با کشف حوزه های جدید همکاری با توجه به ظرفیت های موجود دو کشور زمینه لازم برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بیش از پیش فراهم شود.
سرمدی با اشاره به آ سه آن بعنوان یک سازمان منطقه ای موفق، علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران در تعامل بیشتر با این سازمان را مورد تاکید قرار داد.
آلبرت چوا معاون وزیر خارجه سنگاپور نیز در این دیدار گفت: تمدن ایران ریشه در تاریخ کهن دارد و سنگاپور احترام و اهمیت خاصی برای آن قائل است.
وی با ابراز خرسندی از روند و نتایج مذاکرات ایران و 1+5 اظهار امیدواری کرد مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور به دوران گذشته خود بازگردد و زمینه برای حضور شرکت های بزرگ و کوچک تجاری دو طرف خصوصاً سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران مهیا شود.
معاون وزیر امور خارجه سنگاپور با ابلاغ سلام گرم وزیر امو خارجه کشور متبوع خود خطاب به وزیر امور خارجه ایران، دیدارهای رسمی مقامات دو کشور را گامی موثر در توسعه مناسبات دو طرف خواند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: