ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:06 | سپتامبر29 تهران

شهرستان جویبار ایران میزبان نخستین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان

تاریخ: 10:32, 31-10-2014.

تهران. جمعه، 31 اکتبر 2014 میلادی برابر با 9 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان، پنجم تا هفتم آذر در جویبار برگزار می شود.
بنابراین گزارش، ثمربخش، رئیس هیات کشتی مازندران با اعلام این خبر گفت: رئیس فدارسیون کشتی ایران دیروز در تهران پس از برگزاری جلسه ای با مسئولان شهرستان جویبار تفاهم نامه برگزاری این مسابقات در جویبار را امضاء کرد.
آقای ثمربخش گفت : دعوت نامه این مسابقات برای 20 کشور صاحب نام کشتی ارسال شده است.
رئیس هیات کشتی مازندران با بیان اینکه دو تیم از ایران و یک تیم از مازندران در این مسابقات شرکت می کنند افزود: سالن دوهزار و پانصد نفری پهلوان حاجی زاده و خانه کشتی یکهزار نفری رضایزدانی به عنوان محل برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های‌جهان آماده شده است.
فدارسیون جهانی کشتی فیلا در سال 2013 پس از حضور 4 کشتی گیر جویباری در مسابقات جهانی، این شهر را پایتخت کشتی ایران معرفی کرد.
رضا یزدانی، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، مهدی حاجی زاده و عزت الله اکبری از جمله کشتی گیران جویباری هستند که سالهای اخیر در عرصه های جهانی و بین المللی برای ایران افتخار آفرینی کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: