ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:47 | آوریل26 تهران

ایران فرصت های گسترش صادرات به روسیه را برسی می کند

تاریخ: 19:29, 13-10-2014.

تهران. دوشنبه، 13 اکتبر 2014 میلادی برابر با 21 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، همایش کاربردی تجارت با روسیه، 23 مهر با حضور مسئولان عالی‌رتبه اقتصادی و رایزنان تجاری ایران و روسیه درمرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محور اصلی این نشست که مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی ایران برگزار می کند، بررسی فرصت‌های جدید صادرات کالا به روسیه با توجه به تحولات اخیر منطقه است.
بررسی فرصت‌های روز و آتی تجارت با روسیه، پیش‌نیازهای بنگاه‌های ایرانی برای تجارت با روسیه، بررسی روش‌های پرداخت و مسائل بانکی، معرفی نیاز‌های کالایی بازار روسیه و معرفی وسعت و حجم مبادلات بازار مشترک ایران و روسیه از دیگر محور‌های این همایش است.
شناخت نهاد‌های تجاری و معرفی نمایشگاه‌های معتبر روسیه، شناخت روش‌های مناسب حمل و نقل کالاهای ایرانی و روسی، معرفی کالاهای ایرانی دارای مزیت برای تجارت با روسیه و آشنایی با استانداردهای کالایی و خدمات بازار روسیه نیز در این همایش بررسی خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: