ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

14:49 | آوریل16 تهران

جذب سرمایه گذار خارجی، اولویت برنامه های دولت ایران

تاریخ: 18:01, 13-10-2014.

تهران. دوشنبه، 13 اکتبر 2014 میلادی برابر با 21 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، جذب سرمایه گذار خارجی در اولویت برنامه های دولت ایران است.
بنابراین گزارش، آقای شافـعی، رئیس اتاق بازرگانی ایـران در خـرم آبـاد با اعلام اینکه اتاق بازرگانی کشور از دیپلماسی فعالِ سیاسی دولت برای جذب سرمایه گذار خارجی استفاده می کند، افزود: تاکنون تقاضاهای فراوانی از داخل کشور برای اعزام هیئت هایی به سایر کشورها دریافت شده که می تواند فضای جدیدی را برای سرمایه گذاری خارجی در ایران فراهم کند.
وی اساس اولیه سرمایه گذاری را احساس آرامش و امنیت بیان کرد و گفت: دولت درصدد است این احساس را در فعالان اقتصادی ایجاد کند و این امر نوید دهنده آینده مطلوبی در استان ها است.
وی با بیان اینکه تاکنون نسخه واحدی از برنامه توسعه پنج ساله در کشور تهیه و به استان ها ابلاغ می شد، افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد، اتاق های بازرگانی استان ها با مشارکت در تدوین برنامه ششم توسعه، موقعیت و شرایط استان های خود را اعلام کنند تا در تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه لحاظ و پس از بررسی به استان ها ابلاغ شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: