ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:04 | آوریل26 تهران

پروفسور سمیعی، جراح ایرانی، برترین دانشمند مغز و اعصاب جهان

تاریخ: 17:22, 13-10-2014.

تهران. دوشنبه، 13 اکتبر 2014 میلادی برابر با 21 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان را به‌عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جایزه این آکادمی در سال 2014 انتخاب کرد.
بنابراین گزارش، این جایزه طی مراسمی رسمی روز شنبه 11 اکتبر در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید تراز اول جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب به پروفسور سمیعی اعطاء شد.
ماه گذشته نیز طی مراسمی رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستانا به استاد سمیعی اعطاء شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل آمد.
پروفسور مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است که ده‌ها جایزه و مدال علمی بین‌المللی را درزمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز و اعصاب به دست آورده است.
وی در سال 2013 نیز از سوی نشریه معتبر ورلد نوروسرجری  به‌عنوان برترین جراح مغز اعصاب جهان در سال 2013 انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه که به مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به ‌عنوان جراح برتر جهان انتشار یافت، ده‌ها استاد و جراح تراز اول جهانی درباره خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.
پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران است و هم‌اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران رهبری و هدایت ساخت بزرگ‌ترین مرکز بین‌المللی علوم مغز و اعصاب جهان را در ایران دنبال می‌کند که در این برنامه، نخبگان جوان پزشکی کشور دوره های آموزشی فوق تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی می‌کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: