ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:21 | مارس29 تهران

ورزشکارایران در جام جهانی اسکی معلولان نقره ای شد

تاریخ: 18:04, 15-11-2018.

تهران. 15 نوامبر 2018 میلادی برابر با 24 آبان ماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
صادق کلهر نماینده ایران در رقابت های جام جهانی اسکی معلولان در امارت با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت های مارپیچ کوچک، به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کرد.
به گزارش ایرتاگ به نقل از سایت فدراسیون اسکی، صادق کلهر با ثبت زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و 9 صدم ثانیه توانست با قرار گرفتن در جایگاه دوم، مدال نقره این دوره از رقابت ها را از آن خود کند. نماینده کشور ژاپن با مجموع زمان 59 ثانیه و 50 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و نماینده ترکیه نیز با مجموع زمان یک دقیقه و 15 ثانیه و 36 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت و برنز کسب کرد.
قابل تذکر است که 3 ورزشکار از تیم ایران در این رقابت ها در فهرست ده تن از بهترین ها قرار گرفتند. سید احمد جعفری دیگر نماینده ایران با ثبت زمان یک دقیقه و 22 ثانیه و 41 صدم ثانیه مقام چهارم را کسب کرد و جواد سولقانی وغلامرضا پناهی به ترتیب جایگاه هشتم و نهم را بدست آوردند.
تیم اعزامی ایران به نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی پارا اسکی آلپاین که در کشور امارات برگزار می شود، دو طلا، یک نقره و دو برنز به دست آورد و در رقابت‌های پاراکاپ آسیا نیز موفق به کسب یک مدال نقره شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: