تیم فوتبال ساحلی ایران بازقهرمان جام بین قاره ای شد

تاریخ: 19:36, 12-11-2018.


تهران. 12 نوامبر 2018 میلادی برابر با 21 آبان ماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با هدایت مربی اوکتاویوی برزیلی به یک افتخار بزرگ -- قهرمانی در جام بین قاره ای دست یافت.
به گزارش تارنمای "ورزش سه"، جام بین قاره ای بعد از جام جهانی مهم ترین مسابقات فوتبال ساحلی جهان است و به این دلیل که با حضور برترین تیم های قاره ها برگزار می شود و از آسیا ایران به عنوان قهرمان آسیا و امارات به عنوان میزبان همیشگی جام بین قاره ای حضور داشتند که در نهایت ایران با شایستگی هر چه تمام تر برای دومین بار قهرمان جام بین قاره ای شد.
خاطرنشان می کنیم که ایران در مرحله گروهی و در بازی آغازین 8 بر1 آمریکا را برد و در ادامه 4-2 از سد تاهیتی گذشت و برای تعیین صدرنشینی گروه دوم با روسیه بازی کرد که در یک جدال سخت با نتیجه 3 بر2 پیروز شد.
در مرحله نیمه نهایی ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم با تیم دوم گروه اول یعنی مصر مسابقه داد و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-1 شکست دهد. جدال تیم های روسیه و برزیل هم با نتیجه 5-5 در وقت قانونی تمام شد که در ضربات پنالتی روسیه بهتر عمل کرد و برنده شد.
در بازی نهایی ایران و روسیه بار دیگر بهم رسیدند که این بار تیم ملی ایران قاطعانه تر گام برداشت و با نتیجه 4-2 برتری خود را به اثبات رساند و بر جام قهرمانی فوتبال ساحلی جهان دست یافت و راهش را برای شرکت در قهرمانی جام جهانی فوتبال ساحلی هموار کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: